Поредното завръщане?

Здравей, любимо мое малко блогче! Изведъж ми се прииска просто да седна и да напиша няколко реда просто ей така. И тъй като нямам някоя интересна тема за пост ще поговоря за почти скучноватия ми ученически живот.

В общи линии от нищо правеща се преърнах в доста заета ученичка :D За училището ми наближата 20-годишен юбилей и текат всевъзможни подготовки. Непрекъснато се появяват нови идеи за различни неща и има почти непрестанна нужда от помощ. Аз винаги съм искала да участвам във всичко и явно този път няма да е изключение. Така или иначе ми харесва да се занимавам с подобни неща, така че защо не?

Последните неща с които се занимавах са едни табла-анонси. С госпожата по изобразително сме ги подхванали от миналата седмица, но днес съм доволна да съобщя, че сложихме и второто табло. Те представляваха обявления за конкурси, между другото. В интерес на истината си мисля, че заслугата е най-вече на госпожата и се радвам, че ми помогна за тези неща :)

В училище се говори за много неща - сайта на училището, който има нужда от нов дизайн, нови изложби, състезания, олимпияди. Най-сетне живна малко това училище! И се радвам, че съм в центъра на това раздвижване :D Имаме много идеи и се надявам да успеят да се реализират. ^^

Е, стана ясно, че този пост няма абсолютно никаква стойност, но пък ми беше приятно да го напиша. И обещавам, че следващия, ще има тема!

0 Response to "Поредното завръщане?"

Публикуване на коментар