Ив + Кола = Много лоша идея!

Преди малко се върнахме от Великденската вечеря. Имах по-лоши очаквания, но в интерес на истината си прекарах доста добре. Началото не беше нищо особено. Сервираха ми една купчина заешка храна (разбирайте маруля) и за пиене кола, фанта и вода. Храната не беше нищо особено. Някаква дроб сърма и малко агнешко. Обичам агнешко :D Музиката също се понасяше в общи линии. Обичайната певица с наченки на глас, която цяла вечер се мъчи със сръбско, чалга и малко народно + обичайните български евъргрийни. За наше спасение имаше и диджей. Той пък се оказа пич и пускаше сякакви готини неща. От Дийп пърпъл до Коко Джъмбо, сиртаки и ситно право хоро. Танцувах доста.. обичам да танцувам :D В общи линии се забавлявах. Днес за първи път успях да изпия едно шише кола.. че и още половин шише. Йоана ще потвърди как понякога ми действа водата. Изпадам в едни състояния на тотална лиготия и приказвам големи простотии. С колата се получи абсолютно същото. Защо ми е алкохол когато същия ефект го получавам и при колата xD Като се прибрах се хилех истерично до момент когато си нямах идея защо се смея, но все пак продължавах. И после пак, и после пак. Майка ми каза "Повече никога няма да ти даваме кола!" И каква е поуката, дечица? Ив плюс кола е много много лоша идея!

3 Response to "Ив + Кола = Много лоша идея!"

  1. Анонимен Says:

    тогава Ив+ракия(или др.алкохол(например етилов хахаха :D базик))= на какво ли (think)
    Бойко

  2. Eve M. Says:

    Аз за разлика от други малоумници на моята възраст алкохол не пия. Най-силното което съм пила е лееко отлежало вино. И не смятам, че като пия съм върха като някои други

  3. Анонимен Says:

    хахахахаха........много по-късно - хахахахахаха.... и още по-късно хахаха
    Бойко

Публикуване на коментар