Моят "активен" живот

Скучно ми е! Затова реших, че ще постна нещо и тук. Не че не мога да уча, но винаги предпочитам да си губя времето.

От няколко дни сутрин съм на репетиции на ателието. В срядата дори трябваше да стана в осем и половина, за да може до девет и половина да се изнесем от хотела и в 11 да бъда на линия за репетицията. Вчера пак беше от 11, а аз си бях легнала в два. Като се прибрах успях даже да заспя. Затова пак не можах да заспя до един. Днес за щастие репетицията беше от 12. Пробвахме и разни костюми. Моя не си го харесвам особено, но това беше най-доброто от всичко. Ето някои други варианти:

Моя е последния. И нека костюмите не ви заблуждават. Пълна скръб сме! А за себе си да не говоря. Пречат ми ръцете просто xD Дано да не се изложим много в Италия. То е ясно, че ще се издъним от всякъде дано само да не е много!

Освен това тези дни слушах поне двайсетина пъти една песен на Бон Джови. Аз много им се кефя де. Песента е It's My Life, обаче не оригинала, а някакво лайв изпълнение където песента е направена бавна. Звучи страхотно!



Много съм доволна, че един човек си сложи линка в статуса, за да мога и аз да чуя тази страхотна версия!

Снощи бях на театър. В общи линии за пръв път ходя на театър, който не е органициран от училище или нещо такова. Гледахме "Лак за коса" в изпълнение на студенти от Американския колеж. Страшно готин мюзикъл, а изпълнението беше върха. Много се изкефих и същевременно ми се прииска и аз да участвам в нещо такова.

Иначе други интересни неща за казване няма. Днес специално ходих *пак* до Стария град, за да видя дали са го разкопали, защото майка ми чела някъде, че щели да оправят водопроводите или нещо такова. Ами, няма такова нещо! Въпреки това винаги ми е приятно да се поразходя там. Хубаво ще бъде и ако някой път имам и компания xD

2 Response to "Моят "активен" живот"

  1. Анонимен Says:

    добре за пръв или втори път като изключим оня с какаото направи нещо което ми беше толкова интересно че сужалявах че е толкова късо отделно искам да ти кажа:
    -защо не избра първия
    -а знаеше ли че тва hair spray е написано от бивш ученик на класния ми и че цялата НТГ беше олепена с тоя плакат ама в край на сметка маи почти никой да не кажа никой не отиде :D:D:D:D:D:D:D:D:D
    -беше права много е яка (говоря за песента за неразбралите) всъшност тя песента ми е една от най-любимите :D:D:D:D:D
    с любов от Бойко
    PS. влях душата си в този коментар и който го е прочел само до полувината да не ми пише нещо като многое дълъг или нещо такова изобщо щото мнного ще ме ядоса

  2. Анонимен Says:

    PS. знам че съм казвал че обичам нещата да са прости и ясни и крат ама не можах да се стърпя да не напиша нещо много дълго

Публикуване на коментар