С горещ шоколад...

Седя си аз в ресторанта на хотела и се чудя какво да правя. До мен има и една много симпатична чашка, в която допреди малко имаше горещ шоколад. А сега е просто празна чашка. От скука даже се снимаx xD

Виждате ли отегченото ми изражение? То е такова и от недоспиване! Снощи не ми се спеше и си правихме компания първо с Алистърката и после с Дами до към един и нещо. А днес пак ме събудиха в 11, защото жената трябвала да чисти. Защо по дяволите трябва да чисти всеки ден?! Аз исках да спя, мамка му! xD Мда, темата за спането ми е болна. :D И сега нашите доволно си чупкат задниците в басейна, а аз трябва да седя в ресторанта и да слушам разни еднодневки, защото нямам възможността да плувам >< Не е честно!

5 Response to "С горещ шоколад..."

  1. Анонимен Says:

    Що не отиде и ти да се покиснеш в басейна?
    Бойко

  2. Eve M. Says:

    Защото тия дни нямах физическата възможност да го направя -_-'

  3. Анонимен Says:

    и си я нямала защото....
    Бойко

  4. Eve M. Says:

    Е толкова ли е трудо да се сетиш, че жените понякога са неразположени?!

  5. Анонимен Says:

    амииииииии... да

Публикуване на коментар