Първият ден от остатъка от живота ми...


Снимка: АnnаTeo

Първият ден от остатъка от живота ми ... или поне от остатъка на този месец =]. Да, цял месец нямам какво да правя и сигурно ще полудея, тъй като имам само моите верни приятели телевизора и компютъра. Все пак листа с желанията ми за през лятото ме чака, така че имам някакъв лъч надежда XD. След това (тоест през август) ще ходя на лагер за 20 дни, и после евентуално на море с нашите.

Първата ми година във ФЕГ "Екзюпери" завърши вчера. Като цяло съм доволна, не очаквах да завърша с 5,71. В крайна сметка се оправих с тази велика математика / ще видим другата година XD /. Учителите тази година бяха много готини и се радвам, че две от тях ще ни преподават и догодина /дано да не станат три, че тогава ще закъсам много здраво с математиката XD/. Литературата се очаква да е страшно скучна. Списъка с книгите никак не ми харесва, нямам намерение да чета библията. Е, стига толкова с училището, все пак съм във ваканция. =]

0 Response to "Първият ден от остатъка от живота ми..."

Публикуване на коментар