Вече втори ден не съм писала, но то няма и нищо интересно. Вчера излизах с Таралежа и Зенитко. И те като мен са превъртели, особено втория, който от лиготия успя да ми изкълчи ръката XD Заради него днес си останах без плуване.

Днес излязоха резултатите от първо класиране на тези, които кандидатстват след седми клас. Не че ме засягат особено, но все пак разгледах максималните и минималните балове /и трябва да отбележа, че таблицата е направена изключително идиотски/. Ако бях кандидатствала тази година, можех даже и в английската да вляза, тъй като навсякъде баловете са много ниски. Това го казвам само информативно, защото изобщо не съжелявам, че съм във ФЕГ. Даже не мога да си се представя на друго място, с други хора и т.н. И от предишното училище има цял един човек, който е приет в моето мило училище =]. Това е от мен за сега /не, че някой влиза тук освен мен/.

0 Response to " "

Публикуване на коментар