Както казах, изядох си антибиотика XD Но то беше по-скоро по мое желание, защото ми писна тоя вирус. Знам, че не е хубаво да се пият антибиотици, но аз и без това пия много много рядко. Няма нищо кой-знае-какво да ми стане. Та като цяло съм по-добре и почти нищо ми няма ^^

Иначе миналата вечер бяхме на ресторант с едни много близки семейни приятели, които се преместиха в Лондон. Компанията от "Крайречна" 10 XD Беше много забавно, ама се стискат и не са ми пратили снимки... Като пратят ще взема да си edit - на поста. =]

Днес тъкмо се бях наканила да си взема един душ и стана някаква авария с водопровода. Цялата улица се беше наводнила, тъй като хората от ВиК не минават редовно да чистят там, където се оттича водата и шахтите се пълнят с листа и т.н. Не те, че не минават редовно. Никога не са минавали. И ние както обикновено тръгнахме с едни колове да ги отпушваме. Онези от ВиК дойдоха, седнаха си, запалиха цигари и ни гледаха как се мъчим, за да можем да си свършат те после работата. Накрая се оказа, че "шахтите не били към тях". Нямахме вода 4-5 часа. Но сега имаме вода, чистичка съм и всичко е ок. =]

0 Response to " "

Публикуване на коментар