Уфф... от няколко дни съм болна. Мразя да съм болна през лятото. Даже не разбрах от къде съм го хванала тоя вирус, поне майка ми мисли, че е вирус де, ама на нея може да се разчита - нали това работи XD. Всичко почна с главоболие, все едно мозъкът ми се разширява и не му стига пространството. След това започна гърлото да ме боли, имах и сополи. Първо ми заглъхна едното ухо, а сега и другото. Ужасно е! За сега се лекувам с Хексорал и Упсарин C, Но майка майка ми каза, че ако и утре е така ще се наложи да почвам антибиотик. Все на мен се случва...

Като стана дума за майка ми, тя вчера имаше рожден ден. Обаче денят не мина особено гладко. Сутринта установих, че не мога да си намеря телефона. И започна едно голямо търсене. След 2 часа и половина, аз вече бях в истерия, рева из вкъщи и съм го отписала телефона. Тогава майка ми тръгна на работа и телефона ми се намери. Чак така шматка да съм... Оказа се, че съм го навряла в някаква чехла навън XD А и после докато го търсех съм го подминала 2-3 пъти... Иначе после всичко се подреди. Излязохме с приятели навън на ресторант - само женска компания, защото татко го няма. Много беше забавно и аз намазах даже един подарък. Та сега имам нов хипер як отигинален парфюм =] В общи линии това е новото ^^

0 Response to " "

Публикуване на коментар