Преди малко гледах "2012". Ами в общи линии ми трябваше малко време да се съвзема от шока :D Филма е уникален и не може да се опиша само с една дума. Малко по-долу ще се опитам да го опиша с повечко ;D. Освен това борбата ми със следобедният сън от вчера продължава. Почти бях успяла да прекъсна "порочния цикъл" и проблема ми с недоспиването, но се отплеснах и откарах отново до 12. Да се надяваме, че днес ще успея :D Днешните ми Горе и Долу:


UP: 2012, блогване, 6 по френски

DOWN: класна по английски, края на света?, гадно време



Photobucket

Не вярвам много - много в унищожението на света на точната дата 21-12-12, но мога да кажа, че филма "2012" е просто велик, уникален и всички други възможни синоними на великолепен. Роланд Емерих отново надминава себе си с поредната хитова лента. (Тук прозвучах като филмов критик :D) Наскоро разбрах, че той е дал началото на любимия ми научно-фантастичен сериал, а именно "СтаргейТ", като създава и едноименния филм. Освен това Емерих е режисьор и на "Годзила", "След утрешният ден", "Денят на независимостта" и "10 000 пр. н. е.". Все страхотни филми.
Но все пак тръгнах да говоря за "2012". Както предполага името, действието се развива в близкото бъдеще или по-точно през 2012 година, което е "плануван" края на света. През 2009 година, учени в Индия откриват, че Земята е пред най-голямата катастофа, която е сполетявала човечеството. Успяват да разработят план за спасение на човешката раса, като построяват огромни кораби или т.нар. ковчези. Уловката е, че място на един от тези ковчези се получава срещу заплащане и до билети могат да се доберат еднствено богарите и хората с власт. Почти до края, нормалните хора не знаят какво се случва. Като цяло филма проследява борбата на едно семейство да оцелеят.
Филмът ме накара да затая дъх от началото до края. И нещо, което ми направи впечетление - има и известна доза ирония. Например, "Сътворението на Адам" на Микеланджело се счупи точно в средата оставяйки изображенията на Бог и Адам разделени. Ами толкова за филма. Препоръчвам го на висчки, които харесват такъв вид филми :)

0 Response to " "

Публикуване на коментар