Едно и също всеки ден. Имам домашни (при това доста) и въпреки всичко си губя времето :D Сега и да кажа, че е само един и имам време да си оправя нещата, ще е все тая, защото ще се отплесна ще стане 6, пак ще си кажа, че имам време и накрая - нищо. Пък и програмата ми за седмицата е много симпатична:

Понеделник - контролна по химия
Вторник контролна по история
Сряда - класна по математика
Петък - контролна по френски

И между всичкото това, възможността да правим контролна на думи или пък да ме изпитат по физика :D Тоест мързела изобщо не ми помага следващата седмица :D

Въпреки всичко искам да ходя да училище. Не че ми харесват ученето, ранното ставане и контролните, а по-скоро контактите в училище. Събота и неделя примерно нищо не правя и е голяма скука. Там поне имам с кой да си говоря, пък и извършвам някаква дейност :D

Тази година се записах на СИП Театрално Ателие, който се води от госпожата по френски (която също е мнооого готина). Учим една пиеса на Молиер (за който чух за пръв път тази година XD), при това на френски. Аз рабира се веднага се наредих при кандидатите за главна роля :D И сега уча рапликите на едната главна героиня, въпреки че не е сигуно кой ще я изпълнява. В общи линии в пиесата става дума за две разглезени буржоа - братовчедки. Бащата на едната решава да ги омъжи и намира двама благородници, които братовчедките отхвърлят. Благородниците решават да си отмъстят и изпращат слугите си, които се преструват на хора с високо обществено положение. Момичетата разбира се се влюбват в тях и остават засрамени, че са харесали прислужниците, а не богатите благородници. Та моята роля е това е на едната братовчедка - Катос. Тя май е по-тихата от двете (защото има и по-малко реплики). но със сигурност не е по-разумна. Но то си е роля-мечта :D Хем има малко реплики, хем е непрекъснато на сцената :D. Та сега съм в процес на учене и да се надяваме, че ще успея да запомня всичко :). Ъъъ това е от мен засега :D

0 Response to " "

Публикуване на коментар