Загърбвайки последните си, ами там колкото са поста, започвам "на ново". Въпреки, че е малко вероятно някой да чете глупостите ми си въобразявам, че пиша на някой "читател". Повода за този пост е, ами да кажа, не знам точно :D Както и да е. Започвам.



UP: изобразително, 5 по мат, кифла (rofl)

DOWN: дъжд, гадене, английски



Споменах ли колко не обичам да ставам рано? Е, да, но съм ученичка и се налага. И днес е любимият ми ден т.е. сряда :D Главната причина, е че имаме изобразително и колкото да не ми личи - това ми е любимия предмет. Не че мога да рисувам или нещо такова. Всъщност аз една къща както трябва не мига да направя. Е то не е и по моята час. Аз взимам всичко на готово с фотоапарата :D Сигурно основната причина, да харесвам изобразителното е госпожата, защото е страхотна, нооо да не се отплесвам :D С това се изчерпват хубавите качества на срядата. Лошото - средата на седмицата е. Въпреки всичко аз се правя на оптимист - още само 2 дни :)

В момента страшно много ми се спи, а не мога да спя. Имам да пиша дооста голяма домашна по френски. Ама не искам да започвам веднага, затова си губя времето в писане на така наречени "публикации". А и вън вали и е тъмно, което носи точки за съня. Ама аз съм инат, няма пък :D

Завършвам с музикален поздрав, за мен си (rofl)

0 Response to " "

Публикуване на коментар