Стрес и заслужена почивка

Почивните дни най-сетне започнаха! Имам цяла събота и неделя да си почина от ужасната седмица. Е тя не беше толкова ужасна, колкото изпълнена със стрес :D С толкова много контролни... Не знам за другите, но аз се справих (или поне така си мисля). Химията беше лесна и започвам да я схващам. За историята трябва да благодаря на Дамито, че без да иска ми припомни точно това, което ще ми трябва на контролната. Дори успях да си реша задачите на класната по математика (е, без една де). И контролната по френски някак си я избутах. В общи линии слава богу, че тази седница свърши.

Тааа, остават още 3 учебни дни. Не съм сигурна дали ми се иска да съм във ваканция. Ще бъде голяма скука. Пък и контактите ще ми липсват :D Ъъъ страшно съм изморена и пиша глупости вече. До преди малко бях на "коледно парти" и ми се спи изключително много :D Ако не ме домързи може да напиша 2-3 реда за тържеството.

В понеделника, когато се прибирахме, Дамито ми каза, че знае че не можем да откачаме за момчета и да си говорим непрекъснато за тях, но не била предполагала, че ще приказваме за учители :D Ами, това че някой е учител, не значи че не може да бъде хипер готин човек. И съм много доволна, че познавам няколко такива. Иначе това, което учителите не знаят е че всеки ден преминават през едно щателно оглеждане и коментиране :D Леле вече наистина започнах да пиша глупости. Време ми е да лягам. . .

0 Response to "Стрес и заслужена почивка"

Публикуване на коментар