Ех, този Париж!

Такам.. xD Това е бърз пост, за да осведомя себе си (защото след време аз ще си го чета xD), че успешно се завърнах в България след френските ми приключения. Имам много материал. И като казвам много, наистина много е! Присъдата този път е 18,4 ГБ. Нее не се стряскай, Иве. И двете знаем, че това е главно заради клиповете или по-мистериозно казано - Проект Париж. На тази разходка реших, че искам и видео. И затова започнах да снимам, ама доста. Сега като си помисля, че щях да си взема фотоапарат без възможност за клипове направо ми идва да се закопая някъде. Тези дни много работя по Проекта, тоест обработвам мартериала xD Е, добре де, пипна ме! *е как да не ме пипне, нали съм аз?!* Не съм започнала още. Но ЩЕ! В процес на намиране на софтуер, музика и такива работи съм. Ако всичко върви както трябва скоро ще имам интро ^^

0 Response to "Ех, този Париж!"

Публикуване на коментар