Проект Париж с интро ^^

Отново е 1 и аз отново съм будна. Обещавам си, че от понеделник ще ставам рано... ама не си вярвам много-много. Затова сега си слушам Europe - Open Your Heart и пак се размотавам в интернет простванството. Не че е много интересно. В скайп като цяло никой интересен, а за ФБ да не говорим xD Ъ, както и да е.

Днес започнах, вече наистина, работа по Проект Париж ^^ След всичките програми, които свалих накрая се оказа, че работих само в тази, която по принцип си използвам. Premiere Elements на Adobe може да има хубави темплейти, но е толкова бъгава, че а човек направо не му се занимава! В рамките на някъде 2 часа, ми крашна поне 4 пъти. И се отказах, разбира се. Мисля, че клипа се получи в общи линии добре. Идеята ми беше малко по-различна в началото, но установих, че не мога да си изпълня този замисъл. Но и сегашното изпълнение ме устройва. Особено доволна съм, че успях най-сетне да направя HD клип. Оказа се, че първо трябва да си направя настройка на фотоапарата. После трябваше да настроя и програмата, но се получи. Доволна съм ^^ Стига съм дрънкала - ето интрото:



Между другото, ако има хора, които четат това. В блогчето има бутон за коментиране ^^ По принцип се радвам на всякакви коментари, но такива рядко получавам. Та, ако някой се е заел да чете му предлагам - така и така си е изгубил времето в четене, може да дозагуби още малко като напише един коментар какво мисли за клипа ;] Ще се радвам да чуя мнение ^^

EDIT: Оказва се, че поленцето ми на блога не е достатъчно голямо за клипа, защото е HD *йей!* По-удобно е да кликнете 2 пъти на него и да се отвори от YouTube, защото тук не се вижда целия. Липсва малко от дясната страна xD

5 Response to "Проект Париж с интро ^^"

  1. Анонимен Says:

    Вики:
    Супер яко е! Нямам търпение за още .... Мама също много го хареса! :D ^.^

  2. divata_airis Says:

    Хей, сори че се изгубих и не писах коментари (истината е, че това е първото нещо, което чета от блога на някого от поне 2 месеца). Така се случи. Сега уж се броя завърнала се. хехе
    Клипчето е невероятно. Много добре се е получило и всички сте такива симпатяги.

  3. Eve M. Says:

    Този коментар бе премахнат от автора.
  4. Eve M. Says:

    @Вики: Их, мамка му как те изпуснах! Като ми писа в скайп бях навън с майка ми да пазарувам |( Не, че ще го видиш това скоро, но да знам, че съм ти пожелала много весело прекарване ^^

    @divata_airis: Оо не е нужно да се извиняваш, напълно те разбирам ;] Радвам се, че се върна ^^ Тъкмо си мислех къде се, Доктора дойде и си замина, а от теб вест никаква. Та, да. Радвам се, че вече ще има с кой да въздишам по него и *забележи новата мания* Пърси Джаксън! Радвам се, че ти харесва клипа. Идеята е това да е само интро. В момента се занимавам с останалото. Скоро би трябвало да направя първи епизод ^^ Ооо и между другото преди малко точно цитирах правилото ти "нали трябва да ти е гадно" xD

  5. divata_airis Says:

    Йей, супер...правилата ми са полезни. Хехе.
    Пърси Джаксън? Звучи добре. Моята мания по него май по премина и отстъпи път на немски футбол, за който вероятно след два месеца ще викам същото, но сега подробности.
    Доктора в началото супер ме радваше Мат като 11, но когато паралелно гледах Тенант като 10 по АХН виждах колко са големи разликите между тях двамата. Оставам си Теннат фенка.
    Ще качам епизод 1.

Публикуване на коментар