Безсъние, лиготия и мания

*** Поста е посветен специално на Йо, която откакто се е прибрала не спира да ми опява***

Не мога да спя! Тоест мога де, ама не когато искам. Не мога да запя преди 3 и да се събудя преди 11:30. Пък и нямам причина да го правя. Няма какво да правя цял ден, така че по-добре да го проспя половината. Само дето се ядосвам на себе си, а да не говорим колко се изморявам от толкова много мързел. Както и да е. Продължавам да лягам в 3 и да ставам към 1, но поне правя нещо през деня. От три дни всеки ден съм навън и се чувствам малко по-нормална.

И сега стигаме до втората част от заглавието на поста ми - "Лиготията". За какво ли се сещам когато чуя "лиготия":
- За себе си
- За Йо
Вчера имахме 6 часа върховна лиготия заедно, както и шопинг разходка. Срещата ни беше в 2 на пощата и въпреки, че закъснях с 1-2 мин, тя пак закъсня с 4 xD Как веднъж не дойде да време. Това ми напомня, че ще се видим днес в 3:15 и този път няма да се размина с царевицата! Та идеята беше в 2 и половина да се срешнем с Добс и Ели на старото бинго. Йо ми над главата броейки минутите до и 4о и тръгнахме да търсим някакъв магазин на Дайхман на центъра. Не знаех, че и там има xD След "На тъмно" и "LACOSTE" Добс се обади и се върнахме. След това към 2 часа приказване на едни камъни в Стария град ( <3 ) и отново се устремихе към главната. Там пък се срещнахме с Дона и маалко по-късно и за малко с Ру. Като цяло готина работа xD Ооо и имаше една жена дето страшно много приличаше на госпожата по изобразително xD Обаче беше по-дебела. Та си мислех. Каква излагация би било ако това наистина е била тя. Но Йо каза, че не може да е тя xD

Както обикновено на въпроса "Искаш ли....?" винаги искаме и затова тръгнахме към Мола. Имах да си търся бански и някакъв дълъг панталон. Е, в края на деня имах само колан, дънки и потник, но и това е нещо. Днес ще си търся бански. А, как искам пак KFC xD Новото неща, което ще правя е да се наплюсквам много здраво преди да тръгна да си търся дрехи, за да знам, че и на пълен стомах ще ми стават xD Та ще видим какво ще ги надробим днес. Първо на центъра, после до Дайхман 1, после до Дайхман 2 и другите магазини до Баумакс и след това до Форума. Все пак ми трябва някакъв бански!

0 Response to "Безсъние, лиготия и мания"

Публикуване на коментар