Успех с блогването ;)

Блог, блог.. ама те добрите блогъри пишат редовно :D Аз ако се вясна пред 2-3 месеца - добре. Ноо днес Алистър (тоест преди малко) ме подгони пак да блогването и от липса на работа (или по-скоро мързел) реших да дрсна нещо :D Не че нямам какво да казвам. Аз винаги имам нещо да кажа, било то и пълна глупост. Иии в случая въпроса е от къде да започнаа :D
Ами хайде тогава така и така започнах да пиша за ма шер Алистър :D (btw нпкъде бях писала мнението си за новия ник, ноо ;d). След провала на предишния блог (точно 2 поста :D) реши да си направи и тя, отново. Реши е доста образно казано, защото аз едва ли не я принудих :D Както и да е пожелавам на блогчето успехи и повече от 2 поста :D да следва моя пример пост през 2-3 месеца. Поради "лееека" липса на по-нормани снимки качвам тази с идиотските физиономии :D Инфо: втора смяна, последен час, при това психология. Ами ето го резултата :DНаистина се нуждаем от по-нормални снимки. Ноо важното е, че ще се търпим още известо време и няма как да пропуснем тази много важна подробност ^^

Окей, продължавам нататък... Аз си се знам какъв съм мързел, но това не пречи да го напиша и черно на бяло :D Поне ,след като си тръшна линка на скайп, аудиторията да се посмее :D Аз умната взех че хванах някакъв вирус и отсъствах цели 2 дни. От понеделник съм на училище и още не мога да ги наваксам тия думи по френски. Хайде от една страна, доста бяха, но пък ако не ме мързеше толкова много досега поне да съм ги почнала :D Пък и резюмета имам.. ужас. Което ме подсеща, че в момента продължавам да си губя времето, но пък аз съм царица в това :D И си обещах повече да не обещавам писмено.. затова няма да обещавам каквото и да е било :D Lа Fin ;P

0 Response to "Успех с блогването ;)"

Публикуване на коментар