Портокалов сок

Влизам, за да напиша 2-3 реда. Така де, да се запиша днес :D До преди малко бях в едно такова изтрещяло състояние, когаго моята мила Алистър започва да се чуди дали това, което пис е наистина вода или има и нещо друго. Тогава започвам да се смея изтерично и да припявам разни чалгички. Както стана и днес. Със сестра ми установихме, че портокалов сок преди лягане не се пие, защото води до продължителна простотия. :D Особено смешно беше когато сестра ми извади ЕСП- погледа. *ЕСП - Екстра Статистична Пума, не питайте какво е - и аз не знам* В интерес на истината тя гледа като невменяема, но няма да й го кажа, защото съм зла :D Хей ди джей.. та ра ра ра ра та ра :D; Ти ти си яка тупалка и много други от репетроара ми :D Мога да кажа само горката ни майка. Хайде аз като изперкваме поотделно се търпи, но случи ли се и двете да откачим... майка ми почва да се търкаля по пода от смях(rofl)...

Такам.. утре има мааалка възможност да не мога да пиша, защото най-вероятно ще имам нещо счупено :D Кой знае какво ще ми направи Ваня.. Не че веднъж... опа грешка - вече два пъти успя да не изръси. Утре с каската и наколенките :D Пък и да внимавам кой ще ме види като се изтърся, че госпожата по ИИ не пропуска да ми припомни последния път от 2 седмици насам :D Таа пожелавам си сама късмет и лека нощ! :D

P.S. Всеки ден виждам, че 9-10 луди калинки ми четат просотиите. Аз ще съм едната, Алистър, Викс и оттам нататък не знам :D Вие, хора, сте луди да си губите времето по този начин! :D

0 Response to "Портокалов сок"

Публикуване на коментар