Класни работи и диети

В момента би трябвало да уча по физика, но след историята и френския изобщо не ми се занимава. Така де, така или иначе ще се издъня - няма смисъл да се мъча толкова. А и не искам много 3-4 :D Ама как ми писна да уча глупости, които никога няма да ми потрябват. То хубаво обща култира, но пък има цели предмети които са напълно излишни. И да, за географията говоря. Проблема не е, че ми писа 2 днес.. въпреки, че и това ме "подбуди" да напиша нещо ^^ Според мен географията е задължителна до 7 клас, когато учим континенти, държави и т.н. Това всеки би трябвало да го знае. Но тази година нещата, които учим по география са меко казано скучни... Едва ли някой го интересува колко точно километра е eкватора или пък колко точно е дълга годината, защото ние *уж* трябва да го знаем до секундите.. Глупости по мое мнение. Пък и днес така се бях ядосала. Понеделник, първи час и моя номер по предмет, по който не съм отваряла учебника. Егати късмета. Отнесох си двойката, и на въпроса на госпожата "Кога ще започнете да учите по география?" (сигурна съм, че никой не учи...) аз най-демонстративно си казах "Когато стане по-интересна", което няма да се случи, следователно няма да учим. Значи.... не ми пука, че имам 2, но съм ядосана :D И не знам защо >< Ммм не си заслужава да пиша толкова много :D

Така, сега минаваме на 2 час :D Това ще да е български. Господина ни изненада с контролна. "Супер". Аз, разбира се, не можах нищо да измисля и написах разни клишета за Бог и Словото :D


След това френски със студента, който освен че е учил във ФЕГ познава и двете госпожи и по химия, и по физика. Готин се оказа :D От тримата студенти той е в топа :D


4 час - химия:

- Има ли желаещи? Няма? Ив, ти колко оценки имаш?

- Ами само една от контролната.

- Бягай на дъската.

Хайде тук положението не е толкова зле, защото си знам *почти* всичко. Всичко си казах, ама не ме доизпита, което значи, че ще ме тормози и в четвъртък. Ако ми беше писала оценка, щях да смекча обстоятелствата относно двойката :D


Ама не.. 5 час - математика: нищо фрапиращо и интересно :D


6 час - музика: Тук нямам какво да кажа. Един от любимите ми часове.. Слушахме разни рок забивки и си говорехме. Час-мечта :D


И накрая час на класа. Този час направо го мразя. Особено като почнем да говорим за разни празници става егати скуката. Днес моя мил клас пак опяваха за екскурзия. На мен лично хич не ми се ходи. Те казват "да идем на екскурзия, да сплотим класа". Първо, мили деца, този клас по-сплотен няма да стане и второ, аз с който искам извън училище си поддържам връзка не ми се ходи принудително с разни перести насам-натам.Сега като си препрочитам поста виждам, че е станал страшно песимистично-хаплив :D Както обикновено мрънкам и руптая. Тя Алистър си има теза, защо е така:

Защото хроничната липса на шоколад води до сериозни песимистични схващания (а ти нямаш нужда от допълнителна порция такива), увеличена раздразнителност и значително по-малко количество лиготия и смях. Просто съм загрижена за теб.


Аз, между другото, все още я чакам да напише пост N4 в блога :D И ще продължавам да тормозя! Няма само аз да се излагам публично я :D Още сега ще й пиша :D

0 Response to "Класни работи и диети"

Публикуване на коментар