AnnaTeo - ОN, свят - OFF

Днес, вдъхновена от Светлето a.k.a. Emelline, се бях замислила в автобуса. Нали знаете, слушалки ОN, свят OFF. Толкова се бях залисала, че не съм усетила когато някакъв човек е седнал до мен и като се обърнах се уплаших :D. Както и да е, въпроса е за какво мислих. Отговора е - за какво ли не. По принцип въртя из главата си разни сценарии на случки, които никога няма да се случат, както беше и днес. Но освен обиколката ми из Африка с фотоапарат, открих и истинската причина да си направя блог. Ами мястото на скайп статуса ми е твърде малко, за да кажа висчко, което искам да кажа. Там главно пиша глупости и разни ъъ намеци за хора, които никога няма да се усетят, че съм писала за тях, нооо в много редки случаи пиша и разни смислени неща, текстове на песни, цитати, учителски бисери :D и линкчета към разни видеота или както в момента към малоумни блогове...


Така.. сега се връщам (тоест идвам :D) на темата на деня. Учители заплашват ученици с нарушаване на авторските права XD Както моята фантомно-липсваща аудитория знае, обичам да се шматкам с фотоапарата наоколо. И да снимам разни глупости, но пък снимките не са нищо особено. Обаче на госпожата ми по ИИ ѝ хрумна идеята да закачи разни мои снимки из коридорите. Хрумването да закачи снимки е добро, но втората част не ми допада особено. Най-вече защото на 100% има хора в нашето училище чиито снимки за в пъти по-добри. Тосет няма смисъл моите нищожни опити да загрозяват фасона. Тя госпожата си е много точна и готина, ама тази идея нещо... *съскане :D*. И днес (както се очакваше) тя си ме пита какво става и аз ,разбира се, почвам да се обяснявам при което тя ми каза да не я карам да си ги вземе от фейсбук. Аз ѝ казах, че ще ми наруши авторските права :D Разбира се всичко е на шега или поне се надявам нейната част да не е била много сериозна. :D Това доста ми напомни на Алистър a.k.a. Йо ^^ Тя си пада по такива методи :D Само да не се съюзят :D


[18:10:21] AnnaTeo: аз пък все си миля, че няма да го направи
[18:10:26] AnnaTeo: освен ако не ѝ съдействаш :D
[18:10:33] Johnny_Alister: ахахааха
[18:10:38] Johnny_Alister: и стигаме до това
[18:10:43] Johnny_Alister: дали ще окажа съдействие
[18:10:44] Johnny_Alister: или неее
[18:10:46] Johnny_Alister: :Д
[18:10:49] Johnny_Alister: ти как мислиш ?

Някак си имам чувсвото, че тя е с госпожата :D Защо ли?



А за снимките, все още си мисля някои работи, но има време и ще разберем какво ще стане ^^


А сега да преминем към темата за.... времето. :D Ако някой не забеляза днес времето беше страхотно! Обичам слънцето! Още от сутринта, преди часовете, когато се бях облегнала на перваза и гледах гаргите, които отлитаха на някъде, си знаех, че денят ще е хубав. Хубаво беше, че имахме 30 мин преди ателието, за да се насладим на слънцето. Когато се прибрах (което беше към 2 и 20) си мислех, че ще пропилея хубавия ден, но точно тогава (пак в 2 и 20) Викс ми писа. И така в 3 часа се озовах на центъра с разни нейни дружки. Даже се видяхме и със Светлето, което беше хубаво ^^ Проблема е, че съм на диета (кой би предположил... аз и диета?!) и беше егати изкушението :D Разминах се само с няколко бирени фастъка. И така до 5 и 20. Сега съм страшно изморена и искам да спя. И да знам какво ще кажеш, Йо: "Как може да ти се спи?! ПАК?!". Ами такава съм си :P


И последното нещо, с което ще занимавам лиспващата аудитория е първото ми писмено описание направено от Алистър. То се намира ето тук => цък! Честно казано написането много ме трогна (не мога да повярвам, че написах това!?) и същевременно не успях да се позная. Налистина ли ме виждат така хората?! Ако е истина не знам дали да се радвам или не...


Ако някой е стигнал до тук в скучния ми дълъг пост го поздравявам. Има много търпение! В момента не моа да се сетя за други глупости, които да напиша така, че... Лог Офф :P

0 Response to "AnnaTeo - ОN, свят - OFF"

Публикуване на коментар