Лиготия ООД

Помощ! Сдухвам се >< Защото напоследък някак си всичко ми върви на криво. Не говоря за последните 1-2 седмици, а като цяло. Никога нямам късмет просто. И почти никога това, което искам не се получава. М'да съдбата (не че вярвам, но ако бях казала Бог щеше да е още по-зле) има извратено чувство за хумор. Ъъъ както и да е, нямам намерение да мрънкам сега. Това ще си го оставя за после.... :D

Днес, както никога, станах в 10. Събота и 10 часа? Тук има нещо грешно :D Ами не точно, по-скоро имах уговорка (от която половината не се получи :D). След като приключих с разните му там сутрешни ритуали към 10 и 30 тръгнах към спирката, за да си хвана рейса за Тракия. Мразя да чакам на тази спирка и винаги ми се струва, че чакам повече отколкото на другата :D Няма и къде да седна, изобщо не е за мързеливи хора като мен. Та седя си аз на спирката под звуците на колите и слънчевите лъчи (споменах ли, че обичам слънцето? :D) и си мисля колко ли време прекарваме в чакане на нещо. :D Вече бяха минали поне 10 минути (леле как мразя за чакам) и реших, че не мога да се напрягам повече мислейки. Така реших да броя коли :D Поради тотална липса на зелени такива преброих 3 червени и *най-сетне* автобуса дойде. В Тракия с Викс се скапахме от лиготия :D Можеше и още де, но тя имаше кълчене *джаз балет* и трябваше да тръгнем към 1. Хубаво беше малко да се измъкна от вкъщи. А и ако утре пак изляза за 3 дни излизанията ми ще станат повече отколкото през изминалия месец :D В интерес на истината почти винаги съм навита да изляза да се помотая, но в скапания ми квартал вече не остана никой свястен, с който да изляза просто така из квартала. Тъжно е, защото преди не можеха да ме приберат, а сега не могат да ме накарат да изляза. Мисля да приключвам с писането на глупости за тази вечер. Утре евентуално може още :D И за гранд финал - няколко снимки от днес xP:

0 Response to "Лиготия ООД"

Публикуване на коментар