Луд четвъртък

Йей, дойде време за блогване! Имам мноого неща за казване, от които поне половината ще забравя, но пък това са си рисковете на писане на глупости в интернет. Понеже имам представа кой чете тези мои ъъъ "размисли", установих, че блога ми е нещо като дневник, но с по-малко лични работи. Така де, никога не мога да съм сигурна кой какво чете. Като се замисля може да го направя да се чете само с покана, но пък тогава хората, към които отправям разни намеци (и разбира се те никога не разбират за това), няма да го видят, защото няма да успея да се накарам да им "изпратя покана". Ъъъ както и да е. :D

Ами мисля да започна с четвъртъка, който между другото беше доста приятен ден. Който ме познава знае, че умирам да документирам разни работи и от онзи ден съм окупирала телефона на Дами (че и на Кроасанчето :D, след като убих гореспоменатия). По време на френския не се случи нищо кой-знае-колко интересно. След това имахме свободен по английски. Там започна "пълната промяна" на Дамито. Вече не помя кой, но някой беше решил, че трябва да ѝ изправи косата. Който я е виждал, знае, че това хич не е лесна работа. С това се заеха подред Петя, Никол, Близначката и накрая ВИнетка :D Аз, разбира се, не устоях на гледката. Дамито, седнала на бюрото, си преговаря по френски и дъвче геврек, докато Петя, се мъчи с косата й.
Това продължи целия час. Пред това време ние с Мани писахме и преписвахме домашната по химия. Аз дори си подремнах :D


Следващ час - български. Там не помня да се случи нещо интересно. След това "любимата" на всички - химия! Аз не мисля, че е толкова зле. Все пак това е единствената естествена наука, в която съм горе-долу добра. За сметка на това по геометрия и физика съм пълна нула. Просто не ми стига акъла, за да ги решавам тези проклети задачи ><. Колко сме щастливи докато чакаме пред химията :D : Втория свободен по английски официално го обявявам за час по фризура и лиготия. Какво по-хубаво от един свободен 5 час, когато нямаш за какво друго да се притесняваш освен какво да правиш. В нашия случай правихме какво ли не. Дамито получи нова прическа, Вилито рисува по чина с маркер, аз преписвах разни бисери в любимата ни тетрадка и всичко това беше подплътено със солидна доза лиготия и лафчета :D
Дами: "Ама и аз съм като принцеса. Като Гуиневиър!" Ъъъ точно 4 букви - ROFL!
Тази поза е изключително неудобна, а мръдна ли Вили започва "Не, не, не, не, не, чакай! Ще ми го изтриеш!" :D

И докато ние като примерни ученици драскахме по чинове и си оправяхме косите, момчетата разиграваха карти, както обикновено :D



След дълга и изтощтителна борба между косата на Дами и Петя/Никол/Вени официално обявявам резултат 0:1 :) Очакваме втори рунд... скоро!


Завършвам с няколко рандъм щуротии от деня. За петък т.е. днес ще трябва да пусна отделен пост, че този нещо много голям стана :D



За по-голям размер на снимките - цък! :)

0 Response to "Луд четвъртък"

Публикуване на коментар