Правопис, училище и още нещо

Най-напред: ОМГ написала съм "истерия" със "з" o.0 Вярно, че съм започнала да пиша като циганка, но пък чак толкова?! В интерес на истината, чета значително повече от повечето съученици, но като видиш някоя дума сгрешена 5-6 пъти, започваш да се питаш "аз ли сбърках, или този който е писал?". Окей.. оставам темата за правописа, защото ще се огелпя :D (дано да не съм написала и тази дума по най-тъпия начин xD)

Днес беше едновременно скапан и странен ден. А за програмата да не говоря.. страшно объркана работа. По принцип имаме първи час география (блякс :D), за която госпожата по френски беше казала, че сигурно няма да имаме. Е да, ама не. Дойде Папазова, която ъъ не знам каква се води в училище. Педагогически? Както и да е, нещо хич не ме кефи. Оптимизма й граничи с наивност... Втори час - френски. Там всичко си беше наред. След това биология. Тук щях да имам малък проблем ако ме беше изпитал господина. Той е голям шемет иначе :D При него трика е, да го подтикнем да започне да обяснява нещо на дълго и на широко. След това той се отплесва и часа минава :D Днес трика свърши чудесна работа :D Минаваме към английския. От вчера си знаем, че госпожата я няма и, разбира се, очакваме да имаме свободен. Оказа се, обаче, че няма да стане на нашата :D Изневиделица се появи госпожата по френски и карахме още един час... o.0 Ъъъ к'во?! И утре ако пак караме 2 часа френски вече ще станат 3 дни подред с по два часа френски. След английския обикновено имаме изобразително. За мое голямо съжаление госпожата я нямаше :D Вместо това ни заместваше някаква госпожа по български, чието име беше Карамфилка... Как ли съм го запомнила? *леле колко съм зла (devil)* Правихме диктовка. Хайде самата диктовка може да се преглътне, но текста беше ужасен. Ставаше дума за някакви боксьори >< Леееейм |( "Не и днес, Бъки. Получи нокаут в осмия рунд"..."след като изплюх насъбралата се в устата ми кръв"..."беше ми избил шест зъба"... това са само няколко цитата от "чудесния" текст. По принцип почти винаги предпочитам изобразителното, но този път е особено много :D И последен час - математика. Господина смята, че трябва да престана с "бойкота ми срещу математиката". Такова нещо няма! Как да решавам като не мога?! Нямам достатъчно мозък за тая цел ><

Тук е мястото да благодаря на Йо, че вися с мен (или по-скоро аз с нея xD) из училище :D Видяхме *почти* всички дружки от втората смяна, а пък лиготията беше пълна. Така и не видях как ме е снимала :D Бях заета да се крия. После видяхме и госпожата по музика, която също е супер готина ;), и седнахме малко на приказки с нея :D

А сега да се върнем *отново* на темата за... времето :D Много обичам когато е топло!!! Гадното е, че точно се затопли и ние минаваме втора снмяна ;( Егати късмета :D Аз днес си се бях облякла пролетнo :D Една сива блузка отдолу, *вече* любимата ми риза (разкопчана и с навити ръкави, разбира се :D) и гуменките, които не съм носила от началото на зимата <3 Интересно е как най-малките неща могат да те накарат да се почувстваш по-спокоен и самоуверен. При мен подходящите дрехи понякога вършат работа ;) Сигурно така се получава, защото все имам чувството, че хората непрекъснато ме гледат и преценяват. Ами ако нещо не е както трябва? Изнервям се както винаги и ме хващат лудите :D Ххх що съм такава?!

Окей, официално това май е най-дългия пост, който съм пускала :D Започвам да прекалявам, наистина. Въпреки, че никой не чете глупостите ми (което технически не е много вярно) аз продължавам да си пиша :D Амо в общи линии това е. Успешно изгубих към 25 мин :D А трябва да уча по химия :D Поздрави и поздравления на хората, които четат това :D <3

0 Response to "Правопис, училище и още нещо"

Публикуване на коментар