Гутен Морген :D

Добро утро, Виетнам! Е добре де в нашия случай е България... е добре де по-скоро Пловдив... ее хайде моята си къща. Това не променя факта обаче, че съм будна, което между другото не е по мой избор. Най-обичам сестра ми да идва да си играе на компютъра по никое време събота и неделя, без изобщо да й пука, че аз спя. После искам, не искам трябва да ставам... Леле колко дразни това малкото ><

В момента искам една голяяяяма чаша кафе или горещ щоколад, ама съм на диета :D В интерес на истината не съм от хората, които си броят калориите и почти не ядат, затова и съм така :D Диетата за момента ми харесва, но е дълга цели 90 дни, а аз съм още на 7 :D В най-добрия случай до май ще съм олеклнала с няколко килца. :D С това мисля да приключвам за момента ^^ Поелавам един прекрасен ден на всеки дръзнал да ми чете простотиите ^^

0 Response to "Гутен Морген :D"

Публикуване на коментар