Take yourself to higher places!


Охо, вече започвам и с музика :D Причината е, че се усетих, че от доста време не съм пускала каквито и да било кипове и реших, че песента върши чудесна работа. Най-вече, защото почти пасва на мен и настроението ми. Мелодията си е супер, а текста цепи :D
Break away from everybody
Break away from everything
If you can't stand the way this place is
Take yourself to higher places

Като се замисля, преди 2-3 години харесвах онези еднодневки подобни на Лейди Гарга и другите от бранша. Сега мисля, че музиката, която харесвам е някак си по-стойностна и най-вече по-трайна. На Лейди Гарга боклуците се слушат по 1 макс 2 месеца, след това излиза още някое умопромрачително парче и старото се забравя. След това цикъла се повтаря, докато не се намери някоя друга "сензация" като Гаргата.

Оставяйки настрана музиката отивам към ужасния ми късмет. От известно време с Алистър се бяхме разбрали да излезем, за да се помотаем. Цяла седмица времето беше чудесно и точно когато дойде време да излезем небето потъмня от черни облаци, а ледения вятър беше в излишък. Е, ако това не се беше случило, значи нямаше просто да съм аз! Винаги съм егати каръка :D Таа разходката се осъществи, но измръзнах много яко. От друга страна пък се запознах с един куп рокплейсъри, а на каква част от тях запомних имената е малко трудно да се каже :D Въпреки че си носех фотоапарата снимките са изключително малко, защото с вятъра и студа е доста неудобно да се снима. Видя се, че пак ще се излиза, но дано следващия път времето да е малко по-хубаво ^^ Снимките са от магазина за китари, в който влязохме с Ники иии уф как му беше името :D ... (звъннах на ма шер Алистър, но пък нея я няма :D Ще има едит тук :D) Другата снимка е от спирката :)


В момента не се сещам какво друго мога да напиша, но пък усещам, че ще има продължение тази вечер :D

Опс, сега се сетих! Алистърката ме изнудва да кача една обща снимка :D Аз не се намирам за очарователна на нея, но пък "миловидното" нещо до мен знае как да тероризира :D



0 Response to "Take yourself to higher places!"

Публикуване на коментар