Center strage

Добро утро и честита Баба Марта :D Все пак това е традиция, но нещо вече не съм голяма фенка. Въпреки всичко след известно време имам уговорка с Алистър да се разкараме малко из главната, за да си купя мартеници. Много тъпо от моя страна да не се сетя съботата :D Снощи ме мързеше страшно много да уча по химия и реших, че ще уча днес. Станах в 8 и 20 и свърших с химията към 9. Мислех, че ще ми отнеме повече време. В общи линии не ми се струва толкова трудно. Даже е доста лесно, но трябва да се седне и да се учи =]. Иии сега имам свободно време да си щракам с пръсти :D

Вчера гледах един много готин филм. "Треска на шоу 2" се казваше май. Ставаше дума за едно момиче, което не влиза в балетната школа, но продължава да танцува. След това тръгва да се отказва, но тогава се намесват сестра ѝ и новото гадже. Накрая разбираме, че тя сама се е учила на балет от касети и успява да вземе една голяма роля в едно представление. Ъъъ зле съм с резюметата, но пък към последните сцени когато вече играят спектакъла музиката и хореографията са уникални. Песента от вчера я слушам и все повече ми харесва ^^



Филма го препоръчвам, защото е много забавен и приятен. Сега ще изчезвам, за да се оправя ^^ Have a nice day xP (rock)

2 Response to "Center strage"

  1. Анонимен Says:

    От Викс:

    Ама, ти много късно го гледаш тоя филм бе ... :О Да де, аз съм изгледала всички възможни филими от 2000 насам свързани с танци, така че ... :D

  2. Eve M. Says:

    И въпреки това, филма си е много готин и приятен!

Публикуване на коментар