Мразя когато вали!

В момента би трябвало да преговарям за контролната по исторя, но отново си губя времето пишейки разни работи :D

По принцип спя доста леко, което винаги е било проблем, защото сестра ми много обича да ме тероризира сутрин и влезе ли да си играе в стаята, аз вече съм будна. Така се събудих и в 6 часа днес. Е не от сестра ми де. От тъпия дъжд беше, който барабанеше по прозореца. Тъй като съм инат се обърнах на другата страна и спах още малко до към 9 без 10. Сънувах нещо интересно и го забравих :D Мразя като става така!

Та, ставам си аз и времето е просто "чудесно". Не стига, че ми се спи пък и с това тъмно време не мога да се събудя. Направо ми краде ентусиазма за деня >< Тъпото е, че става ве по тъмно, а докато стигна до училище панталона ми не знам на какво ще стане. >< |(

Аз, между другото, продължавам с диетата. Като гледам има резултат и съм доволна. Днес трябва да изкарам само на плодове. Мразя ги тия плодови дни :D Мислех да си направя портокалов сок, но изисква много време и затова до мен лежи един банан :D А откъм продове сме си заредени:

Иии така =] Смятам да попреговоря малко по история, защото ми остана малко време ^^

BTW: Това на снимките е полу-разрушената баня до нас, с която ме е бъзе да вляза, за да направя малко снимки :D

0 Response to "Мразя когато вали!"

Публикуване на коментар