НЕ!

Не мога да повярвам, че го правя! Аз не съм такъв човек. Не ми е в стила! Пък и всички, които ме познават знаят, че би ми трябвало да имам страшно добра причина. Да, мамка му, избягах от контролната по география! Днес просто нямах възможност да науча. Станах и веднага си започнах експозето по френски. След това задачите по математика, къпах се и стана дванадесет часа и трябваше да тръгвам. Първо на консултация по мат, след това на ателието, за което закъснях. Няма повече да се оправдавам, защото знам, че не е правилно и ще си отнеса последствията. То и аз не се чувствам чудесно, но все пак... Остана още малко до края на часа!

4 Response to "НЕ!"

  1. divata_airis Says:

    Случвало ми е се и на мен да бягам, защото не съм научила или да преписвам по същата причина. Винаги се чувствах виновно след това.

  2. Анонимен Says:

    НЯМА оправдание за направеното!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    еееееееееее... и аз понякога преписвам но в повечето случаи подсказвам, нооооооооооооооо... НИКОГА повтарям НИКОГА не съм бягал от час с изключение един път щото ако бях отишал щаха да ме набият и за тва съжелявам и до днес щото..... няма значение просто искам да кажа, че не бива да го прави повече (без перверзни мисли относно "да го прави")
    Бойко

  3. Eve M. Says:

    Да.. на мен ми беше страшно виновно почти целия ден. А госпожата по френски пък като ни се поскара пък беше кулминацията. Но после ѝ се обясних и т.н. и някак си не ми веше чак толкова виновно. И все пак. да не става навик! :D

  4. Анонимен Says:

    дано да не ти стане навик
    Бойко

Публикуване на коментар