Светият мързел

Неделя. Уж трябваше да уча, но пак се отнесох. Е, опитах се да реша 3-4 задачи по математика, но не ми се получиха и ги зарязах. Как я мразя тая геометрия! Вече имам и 2 за неписане на домашни. И да кажа, че не ми пука ще излъжа. Аз съм егати смотаното бележкарче и хич не ми харесва идеята за 2 по нещо за срока. Даже идеята за 3 не ми харесва. И се наложи някой да ме светне, за да се усетя, че трябва да си седна на задника и да се опитам поне да проумея задачите. Даам, и в сряда сигурно на консултация по математика... |( Ама как им завиждам на непукистите!

В сряда с Алистър ходихме на кино. Бях решила, че няма да гледам Алиса, защото ми писна от едно и също непрекъснато. Освен това така и не можах да схвана смисъла нито на книгата нито на екранизациите ѝ. Да, обаче тази Алиса, която гледахме не беше такава. Първо, филма е на Тим Бъртън. Второ.. амии на 3D е. И трето, но доста по-важно - в него участва и Джони Деп. За пореден път се убеждавам в гения на този човек. Той е просто велик. Начина, по който изгради героя на Шапкаря е просто уникален. А любимата ми сцена е тази когато той танцува един танц, чието име така и не можах да прочета през целия филм (субтитрите бяха много скапани). Ето го и бтв Джони Деп е върха! *ако съм пропуснала :D* :

Трейлър не мисля, че се налага да пускам :D Филма ми хареса много *оставаше и да не ми хареса :D*

Та днес ,неделя, се събудих в 11:15 от алармата ми. Ако не си я бях сложила сигурно щях да стана към 12:30 :D Аз съм от тези, които спят по много. Ама наистина много. На лагера само ми се подиграваха гадните съквартирантки :D. Шегувам се xP

Деня като цяло го прекарах пред компютъра. От известно време имах една идея да направя един клип. Докато си разглеждах архива със снимките, забелязах че имам известен брой клипове. А и след като чух една песен събрах 2 и 2 и реших, че трябва да го направя. Бих го качила, но в момента се опитвам да го бутна във Фейсбук и ми е леко невъзможно :D Поради тази причина пускам само песента, която е просто вълшебна!

Друго ново не мисля, че имам за момента :D Ако съм на кеф може и да пусна клипчето, ноо .. не се знае. Както казваме във Вачковския манастир - on ne sait pas! xP

0 Response to "Светият мързел"

Публикуване на коментар