Все тази сряда

Преди да е станало утре (има точно 10 минути :D) реших да се запиша с един пост за дрешните преживявания. Срядата по принцип си ми е любим ден по редица причини, които няма да изброявам. А тази сряда т.е. днес беше изключително спокойно в сравнение с другите дни. Не се притеснявах от изпитвания и такива глупости. Просто си се кефех :D

Таа деня ми започна както обикновено в 9 без 10. След излежаване пред компютъра тръгнах *отново* към пл. Съединение където *отново* имах среща с Алистърката, за да си купим кецове от магазина, който забелязах предишния път. Аз съм много доволна от покупките. Може да са кецове за 12-14 лева, но пък поне изглеждат добре и много си ги харесвам. Взех си два чифта. Едни дънкови и едни черни с черно-бели връзки. Остава и времето малко да се стопли, за да си ги нося :D

Ето това са и черните, но снимката се получи гадна. Не успях да си навържа и връзките, но като цяло се вижда за какво говорим :D

След като приключихме (Йо също се обзаведе с един чифт^^) се отправихме към милия ни Вачковски манастир a.k.a. ФЕГ "Екзюпери". И както винаги бяхме там в 12 и половина :D (и пак да кажа - започваме в 2 без 10 :D). След обиколката при жените (Дени и Дафи) от липса на друга работа отидохме до ъъ да кажем сладкарницата до Плейграунд. Там пък видяхме половината учителски колектив :D Първо госпожата по изобразително, след като тя си отиде дойде госпожата по френски... по-късно си тръгнаха и още няколко учители и накрая когато се връщахме се разминахме с господина по МАТ. Аз май трябваше да ида на консултация, нооо (wasntme) ^^ *може "мааалко" да съм преувеличила*. Изпихме си сокчетата, върнахме се в училище и даже си поговирохме малко с госпожата по ИИ ^^ Ще ѝ помагаме да нареди новата изложба по коридора, ако нещо не се обърка дотогава =]

Хмм... остатъка от деня не беше много интересен. Идва трети час и ние очакваме да имаме биология. Аз спокойно си ръфам ябълката пред вратата и виждам госпожата по изобразително, която подминава стаята на А и Б клас и се насочва към нас. "Ама, госпожо, ние нямаме ли биология?" Ами очевидно не! След няколко проверки установихме, че класния ни е дал грешно програмата и пак ще си караме първа смяна пети час и втора - трети. Иначе самия час си беше съвсем обикновен - писахме за импресионизма и представителите. Едно нещо, което да знам и без да уча! :D А нашите мили близнета за пореден път ме хвърлиха в тъча когато попитаха дали Гоген сам си е рисувал автопортретите. Не мислех, че ще зададат по-глупав въпрос от онзи път когато попитаха дали биографичния филм е правен по истински случай, но ето че и това се случи. Глупавите въпроси продължиха и по биология, но там не слушах :D Бях заета да пробвам едни шрифтове :D

За край - няколко реда относто ФЕГ Късметчетата във Фейсбук. Е, това нещо рулира от всякъде! Така да съм се смяла :D За момента "късметчетата" са малко, но се надявам скоро да има още. Даже и аз "предложих" няколко крилати фрази за саламки, раници, болнични и кочове :D Да видим дали ще влязат в приложението (защото не знам как точно работи системата). Ето няколко избрани късметчета:
Ст.В: Деца,утре отиваме на екскурзия!!!
Учениците: Йееееее
Ст.В.:Носете си лопати!!!
Ученик: Защо госпожо???
Ст.В: Защото четох,че Граф Дракула е заровен под Рилския манастир и отиваме да копаем!!!

Ако това е госпожата, за която си мисля... тя беше много готина! Жалко, че вече не е при нас =[

Р.Зв.: Ставайте бързо...всички до един...ИСкам да разбера кой е пушил по къси гащи пред входа на училището!!! (о9.о3.2о1о г./ -4 градуса)

Ъм.. този тук не мисля, че се нуждае от коментар :D
Р.Ц.: И вие като моя племенник: лельо, таковай ми мандаринката, и аз му я обелих и я изядох. И той: ама аз исках да ми я обелиш - ами да си казал! :D

Това би трябвало да е госпожата по физика :D Нейните крилати фрази винаги са съпътствани с една страхотна интонация, от която човек пада от стола :D

Добре де, не се вписах съвсем във времевия лимит, ноо... Вече ми се спи доста и взех да пиша много неща без смисъл. Лека ^^

0 Response to "Все тази сряда"

Публикуване на коментар