Поредната ми мания

Редовно имам някаква мания. Дали ще е някоя игра или пък нещо, което съм си наумила да направя или да се науча да направя - няма значение. След като за пореден път се ядосах в какво ужасно състояние е стаята ни и се чудих защо по дяволите си нямам моя стая реших, че трябва да направя нещо по въпроса. Който ме познава знае, че живея в къща. Първият етаж е на леля ми, втория на баба ми, третия + половината от четвъртия са си наши. Та въпросната половинка си ми е обещана от мнооого време. Проблема е, че там ми е едно такова ъъ старо. Иначе си има всичко - баня, кухня, килер (!) даже и едно много добре осветено място, което май играе роля на остъклена тераса. Та сега съм решила, че ще си го направя както аз си искам. Мебели има в излишък, но декорацията е ужасна. Иии сега обикалям из нета в търсене на идеи, за да поусвежа малко помещенията :D Стигнах до извода, че ще ми трябват и нови тапети за спалнята :D Изобщо, много работа има и ще видим дали ще се получи нещо. А сега като за начало, колкото и да мразя да го правя това, ще трябва да си вдигна задника от леглото и да оправя "нашата" стая |(

0 Response to "Поредната ми мания"

Публикуване на коментар