I don't care!

В момента съм в ужасно настроение. Ядосана съм в общи линии на всичко и всички. Най-вече на онова дебело нещо, което обитава същата стая като мен. И при това "обитава" е много образно казано, тъй като не си е спала в леглото от поне 1 месец и чак след като аз се "установх" там тя реши че ще си спи на мястото (след като майка ми я няма). Няма да започвам с хранителните ѝ навици, защото вече ще стане изключително злобарско, но толкова съм ѝ набрала. А да не говорим за прелестната ни стаичка. Веднъж в месеца след като ми е писнало да не намирам нищо се хващам и за няколко часа оправям абсолютно всичките ѝ помии, но ако я помоля примерно да ми подаде нещо ще се направи на тъпа и пак ще се скатае. И е така всеки път >< Как веднъж не се хвана да оправи нещо?!

А майка ми пък хич не улеснява нещата. Всичко е устроено по начин, по който големите все да отнасят всичко. Каквото и да е направило хлапето, по-голямата сестра или по-големия брат го обират. Е, не е честно!

Окей, вече писмено си излях ъъ яростта, така че мога да премина към по-приятни теми. Например 1 март! What a day! За добро утро - домашна по химия, за добър ден - разходка с Алистърката и за добър вечер - училище. Често казано любима ми е втората част. За нея си пише малко по-долу ;) Аз само реших да постна една-две снимчици на мартенички :D От липса на нещо за правене си свалих всички мартеници, снимах си ги (почти всички) и пак си ги сложих :D Сега вече съм с по-малко, но са също толкова досадни на моменти :D Снимчицата е само информативна :D
По това време вместо да си играя с мартеници трябваше да уча, но както винаги мързелувах. След това обаче заедно с банана ми учихме за средновековието ^^ Имам и доказателство!

И не, това не е поза :D Така си уча (пък и в нета влизам :D). Малко трудно се учи пак с Фейсбук отворен, ноо на мен никой не пише и се справям някак си. А сега ще остана и без снимков материал. Майка ми отиде за съботата и неделята до Турция и си взе фотоапарата, а Дамито е болна (да се оправя!) и нямам и достъп до телефона ѝ. Ъъъ както и да е. То така или иначе никой не е тръгнал да ми чете ъъ работите, така че...

Иначе днес в училище беше ъъ и готино и тъпо ако има смисъл в това изказване? Пак бях в 12 на линия за ателието. Почти си знам репликите :D Утре пак от 1 на училище (започваме в 2 без 10). Но пък ателието ми доставя удоволствите, така че няма проблем ;) И все едно не ни стига един час ателие с Банялиева, имаме и първи час френски + последен час пак френски :D Казвам ви часовете по френски стават все по-забавни :D За часа по английски думи нямам... даже не знам какво точно правихме, не внимавам много :D Химията мина в общи линии добре, а в понеделник контролничка. Българския беше ужасен! Писахме разни фонетични глупости за гласни, съгласни и т.н. В общи линии същото, което дъвчем от 1 клас. В програмата следва физическото. В интерес на истината беше много готино. *отново* Играхме на волейбол с три момичета и едно момче от 12 клас. Едната от тях страшно ми напомни на Вили *аниматорката* от лагера. Прекарахме си един страхотен час и дори поиграхме малко в междучасието. Английския беше часа в който не удържах топката и пуснах лиготията в действие :D Повратната точка беше когато Ванко прочете, че фермерите трябва да избиват кравите БИКАУс им трябва месо. Тук, колкото и глупаво да звучи, щях да падна от стола :D (не че ще е за първи и последен път :D) След това започнах да пея онази песничка за Тест Шуърчек. Голяма лиготия беше! В междучасието продължих да си го пея из коридора. Би звънеца и аз продължавам да си крещя тест тест тест шуърчек и в този момент поглеждам коридора, а на средата му - госпожата по френски. (rofl) Няма как да не ме е чула :D Ужас! :D После правихме контролна по френски, а госпожата цял час пускаше лафове. (" Той Сашо ще си научи, днес няма Листопад и ще успее за утре").

Иии така! :D Пак написах изключително дълъг пост, пълен с глупости :D От миналата вечер нещо изпитвам една нужда да драскам нещо. Снощи бяха овце:

Сутринта бяха разни ракетки и марсианци, а утре ще видим :D Стига да си намеря някоя хубава картинка пак ще подраскам малко ^^ Сега мисля да започна на допълвам тетрадката с изцепките. Лека :)

0 Response to "I don't care!"

Публикуване на коментар