Какво стана със Стария град?

Не че съм заета или нещо такова. Не. По принцип съм изключително мързелива... xD Нищо ново. Както и да е. Реших да си понаваксам малко с блогването. Не за заблудените калинки, които без да искат попадат тук, а по-скоро за мен си. Нещо като личен дневник... или нещо такова.

За петъка. Мързи ме да пиша свързано, затова ще давам само на тиренца xD
- доста тормозих госпожата по изобразително
- как ли ме понася тя?!
- по математика писахме 100 пъти "Няма да се лигавя в часовете по математика" (беше "в час по математика докато едното блонди не пита дали можем да пишем МАТ вместо математика... тогава станаха "в часовете по математика")
- от скука ходих поне 5 пъти "до тоалетната" xD
- господина по биология пак се отнесе и бях "до тоалетната" 20 мин
- нямахме логика (йей) и госпожата по музика заместваше... много яко си поговорихме
- времето беше страхотно (sun)
Мисля, че е това в общи линии =]

Сега минаваме към може би по-интересния от двата дни. Именно събота. В 7:30 алармата ми ме събуди и с обичайното "Уф, мамка му!" се отправих към тоалетната. Причината за ранното ставане беше великата олимпиада по френски. Имах (не)щастието да се класирам за втори кръг. И в 8 бях пред училището. За щастие Дами се появи скоро. Най-куриозния момент беше когато видя, че Ваклинов, по мат, (ВАКлуб RLZ!) ще бъде квестор и се разподскача викайки "Дано да ни е квестор!".
Иначе той не ни беше квестор (разбира се!). Някаква госпожа, която май е по-български или нещо такова. Ние пък с останалите в стаята така хубаво изкоментирахме всичките учители... все пак трябваше да си запълним времето с нещо. Олимпиадата започна чак в 9 и 10. Беше по-трудна и не очаквам да се класирам за последния кръг.
Като свършихме следваше процедурата по коментиране. Тя продължи към час и половина. После всички се разотидоха и на мен ми се наложи да напусна. Засякох се с госпожата по музика и малко се помотахме. После уж към нас, ама не съвсем :D Времето беше толкова хубаво, че не ми се прибираше. Реших, че не ми пука, че съм сама - ще посетя Стария град. Не бях ходила от много време. Пък и исках малко да поснимам, нали фотоапарата е в мен.

Когато най-сетне стигнах успях да си задам само този въпрос: "Какво стана със Стария град?!" Вярно, че ходих отдавна, но все пак. Навсякъде боклуци, скелета и графити. Не връщам си думите. Графитите са изкуство... това бяха само тагове и писане със спрей. Някак си атмосферата на нещо старо ми се изплъзна. Дори имаше съборени къщи:

Може би го изкарвам по-лошо отколкото е, но аз просто така се почувствах при вида на всичко. Въпреки всичко гледката от върха си е все същата. Изключително приятно беше.


Та госпожата по изобразително искаше друга изложба (преди да е станала първата!) с животни. Ама аз нямам достатъчно животни! Но пък май започнах да наваксвам. Вече имам две котешки *снимки*... от които съм доста доволна за момента :D

Имам и още няколко, които се получиха в общи линии добре, но в момента ме мързи да ги качвам. Колко много неща ме чакат да направя и нито едно от тях не е учене xD Както и да е. Спирам до тук. Явно пак ще съм няколко дни назад xD

0 Response to "Какво стана със Стария град?"

Публикуване на коментар