Един "обикновен" ден

Реших, че за днешния ден не мога да не напиша един пост, защото си беше страшно ъъ интересен. Поне за мен де.Случиха се толкова много неща. Изобщо от тази седмица не мога да се оплача откъм разходки и приключения :D

Всичко започна като един обикновен петък. Е, не съвсем де, защото имах няколко задачки :D Нищо интересно не се случи сутринта, затова преминавам към началото на същинската част от деня. В 11 и 10 излязох от вкъщи, след като бях прочела новия пост на Алистър, за да хвана рейса, който би трябвало да ме откара до спирката, където обикновено слизам. След 15ина минути вървях към училище. Как не се научих да си гледам в краката като вървя?! Тъкмо бях решила, че за пръв път ще стигна суха до училище и на една улица разстояние от училище се самооповергах. Стъпих на някаква плочка на тротоара и ме заля "вълна" от кална вода. Имам егати късмета! И както обикновено бях мокра до колената. Затова предпочитам пролетта! Хайде вече да идва!

В 11 и половина вече бях в училище. Чак тогава установих, че ателието, заради което бях дошла толкова рано не беше от 12:15, а от 13:00. И сега какво ще правя? Хубавата новина беше, че имахме допълнителни по физическо и не бях единствената дошла толкова рано.

По принцип плана беше да дойда малко по-рано преди ателието, за да мога да намеря госпожата по изобразително, с която да изберем едни снимки. Е, когато дойдох тя беше отишла някъде и аз съвсем останах без нещо за правене. Мярнах се няколко пъти пред господина по физическо, да не вземе да ми пише отсъствие :D Все пак бях в часа, дори да беше доста инцидентно. По това време 12 клас се готвеха да играят, доколкото разбрах, финал на турнир по волейбол. 12А срещу 12В клас. Казаха ми, че В клас са спечелили. Е, как да не спечелят?! Ние сме си върха В класовете. :D

Погледах малко мача и дори посетих госпожата по музика, която имаше репетиция с хора. Много са добри, между другото, по моето скромно мнение :D Там се задържах до към един без 15, когато се усетих, че все пак трябва да намеря и госпожата по ИИ. Тя *вече* беше в учителската и успяхме да свършим работата ^^ Лошото е, че сега когато гледам снимките, които избрахме ме притесняват две. Не за това, което е на тях, а по-скоро за техническата част. Не знам с какво съм ги снимала тези снимки, но резолюцията им е ужасно ниска. Това значи, че когато се принтират ще изглеждат ужасно.. добре де не ужасно но не мисля, че ще стоят добре. Ъмм ще видим какво ще измислим... Плана е до сряда, да са закачени тези ъъ "произведения" :D В сряда BTW има родителска. Не че се притеснявам или нещо. По-скоро ми се любопитно какво ще кажат някои индивиди от учителския колектив. :D В същата тази сряда ще ми се наложи да ходя на консултация по математика -_- Колкото и да убеждавам хората, че не мога да ги решавам тези задачи - никой не ми вярва. Хора, не ми стига мозъка! Иии сега ще ида все пак току-виж съм схванала нещо.

Това е едната снимка, за която говорех. Явно ще се наложи да я сменя или нещо такова, защото просто не може да се отпечата в нужния размер. С другите не мисля, че ще има проблем - те са си с висока резолюция.

Иначе първият ни час беше биология. Всъщност не карахме биология. Не ме и интересува какво точно правеха с господина. Май пишеха някакъв списък за въпросната екскурзия, на която ще ни води с господина по психология. Аз хич не съм ентусиазирана и не ми се ходи особено, но не става всички да идат, а аз не. И да е тъпо... може да се опитам да направя малко снимки ^^ Все пак в планината винаги е страшно красиво!

Друго интересно не мисля, че имаше. Преди да започнем часовете беше по-забавно :D Ъъъ усещам се, че започнах да пиша страшно несвързано и поради тази причина приключвам =]

XO XO AnnaTeo ^^

0 Response to "Един "обикновен" ден"

Публикуване на коментар