Стрес на квадрат

Реших да направя едно малко включване :D Идеята беше да направя един пост за екскурзията, за която мрънках в някои от предишните постове, че ще е страшно тъпа. В интерес на истината не беше така. Доста приятно беше, като изключим някои изрусени изцепки на природата и някои ъъ скандални изпълнения :D Ноо за това по-късно. По-точно когато получа всички снимки. За момента само това xP :
Нищо много екскурзионно :D Снимка на Вили, Дами и мен в стаята... доста изродски се получи :D Както казах - повече по-късно xP.

Тъй като често посещавам блога на Стрейнджъра ( http://strangera.com/ ) не можах да пропусна новия клип на Kick Ass. Това доколкото разбрах ще бъде някакъв вид комедия за някакви, които решават да се правят на супергерои. Изглежда забавно и брутално филмчето, но пък си падам по такива глупости, така че ще се гледа. Но не толкова новия трейлър ме грабна, а саундтрака към филма. Въпросния е на Mika и песента се казва *ау каква изненада* Kick Ass. Днес цял ден си я тананикам и много ме кефи. Ето това е тя:

Даже в момента пак я слушам :D Пък и се чудя Моника къде отиде.. все още чакам едни снимки и най-важното - едни клипове :D

Иии две думи за деня. Той започна нормално - в 9 без 10. Помотах се из вкъщи. Прегледах си нещата в интернет и даже си написах домашната по химия :D После пък с майка ми гледахме фотоапарати в интернет. Това си е чист мазохизъм от моя страна :D Така де, скоро няма да си имам хубав.. стига съм се измъчвала :D Трябват ми минимум 1000 лв. а до тях има още мнооого време. Е, все някога ще стане, но пък на мен ми се иска да е по-скоро...
Времето днес пък беше страхотно. Изключително топло и приятно. Абсолютно всяко междучасие изкарахме на пейките пред училище и беше страхотно! Само да минаваме по-бързо първа смяна, за да имаме повече време да се насладим на топлината. Сега ако стане и зеленко ще е върха!
В училище беше доста стресиращ ден. Началото беше горе - долу добре. Започнахме с литература и география. После дойде ужасната серия от стресови часове :D Първо френския, където притеснението за домашни и изпитвания си го има редовно. След това химия. Ако по френски притеснението е редовно, то по химия е абсолютно винаги. Химията си е трудна, ама и госпожата е... И за капак на всичко - контролна по гометрия. Опитах се да я направя. Първата задача я реших. Втората нпкъде я сбърках и не ми излизаха сметките, но нямах време да си намеря грешката. При третата май си измилих някоя друга теорема :D Четвъртата започнах да я решавам... зацепих.. господина погледна и каза, че се решава само с ъглополувящи и тогава се сетих как се решава. Почти я бях написала и звънеца би... а ми трябваше минута и половина да си събера мислите и да я довърша. Аз си знам, че не мога, но не знам защо се ядосвам и ме е яд?! Все тая.. следващата ще я направя :D... или поне се надявам.

Ооо и най-сетне майка ми се запозна с госпожата по изобразително. Много съм доволна! :D Така де, редно беше поне да я види.. така и така ѝ надувам главата вкъщи :D

0 Response to "Стрес на квадрат"

Публикуване на коментар