The Sims 3 Ambitions

Винаги съм била почитателка на електронните игри. Още когато имахме една щайга за компютър, а рам-а нямаше и 500мб се кефех на всякакви игри. Доколкото си спомням в България нямаше много места, от където човек можеше да си купи игри и вариантите бяха два. При мен баща ми, когато се връщаше от кораба, носеше разни пиратки, които беше купувал по пристанищата. Другият вариант, който и аз използвах по-късно, беше да си ги теглиш от интернет. По това веме мисля, че повечето хора имаха от онзи интернет, който беше закачен за телефона. Ние след като "ъпгрейднахме" получихме един вид достъп до някакъв сървър на интернет доставчика, от където си теглехме игри, филми и т.н. Спомням си как теглех разни игри на 100 части, защото бяха раздробени, само за да поцъкам на Call Of Duty или Medal of Honor или Bаttlefield (по-късно).

В днешно време все още има два начина да се сдобиеш с дадена игра - законен и незаконен :D Аз лично ще използвам незаконния докато имам възможност. Защо? Ами не ми се дават пари.. пък и колкото и егоистично звучи има други хора, които да плащат на ъъ компаниите и студиата. Ъъъ в общи линии се отнесох доста. Целта на този пост беше да напиша няколко реда за новото животно The Sims 3 Ambitions.


Та това ще бъде новият експаншън пак за Sims 3, втория подред след The Sims 3 World Adventures. В общи линии Electronic Arts са решили да ни покажат какво правят симовете ни когато работят и да ни разрешат да ги напътстваме в една или друга посока. Ще има различни професии с различни възможности - изобретател, стилист, пожарникар, ловец на духове. Всяка от тези професии представя уникално изживяване за играча.



Аз не съм някакъв закоравял геймър на Симс, но започнах да играя още откакто излезе първата част (баща ми ми донесе разни пиратки :D). След известно време, след като направихме ъпгрейд на компютъра, поиграх малко и на Симс 2. Бях доста ентусиазирана когато излезе Симс 3, но ми трябваше доста време да се сдобия с нея поради високите изисквания. Очакваше се разработчиците да направят тази стъпка давайки възможност на играчите да играят, когато сима е на работа. В началото беше просто една къща, от която не се излзаше. После чрез няколко експаншъна можехме да идем на среща или на почивка. След излизането на Симс 2, след известо време чакане да се зареди, симчетата можеха да се разхождат из квартала. С излизането на Симс 3 и това чакане беше премахнато. От началото на поредицата симовете винаги отиват на работа и се връщат, а ние не виждаме какво правят. С този нов експаншън беше логично да се премахне и това "чакане". The Sims 3 Ambitions излиза през лято 2010.

P.S. Музиката от трейлъра кърти :D

4 Response to "The Sims 3 Ambitions"

  1. divata_airis Says:

    О, музиката наистина е върховна.
    Аз тая игра си я исталнах на братчедката на компа, че параметрите му бяха по-добри. Обаче тя го преинсталира. И така и не видях първия експанжън какъв беше. Но този изглежда доста добре. Добре де, ама защо има толкова банални професии? Що не сложат проститудка примерно или сутеньор? В сми нещо по-чалнато. От това, което видях само ловците на духове беше такова. Дано успея да видя за какво иде реч, когато излезе.

  2. Eve M. Says:

    Еми кой ги знае типовете от EA... Може би защото аудиторията на играта рядко надвишата 20-25 години и повече малки деца я играят =/

  3. divata_airis Says:

    Е, щеше да е забавно да има по-изчанчени работи. СТранното е, че дори учителка или таксиметров шофьор няма.

  4. Eve M. Says:

    Ами ще видим, може пък да пазят някоя професия в тайна.. малко изненада :D

Публикуване на коментар