Рандъм глупости

Обичам да слушам музика! Е кой ли не обича, де :D В момента съм си харесала няколко песнички и когато ги чуя просто искам да скоча от там където се намирам и да започна да си танцувам. Споменах ли, че обичам музиката? :D Напоследък непрекъснато слушам. Сутрин когатo си правя рутинната уеб проверка, когато отивам към училище, когато се прибирам, вечер, когато си преглеждам нещата в нета. Обичам музиката!

За разлика от музиката, сестра ми ме побърква. И не само мен - и кучето. Имаме едно изключително глупаво куче. Сестрата го бие само, а то се връща при нея. Тя си мисли, че е на шега, но лапите ѝ са изкючително тежки и боли. А като вземе да задава глупави въпроси просто ме убива >< Сега се въргаля по земята с кучето. Ужас. Дано да не почне да пее!

Уфф имах да казвам доста неща, а половината ги забравих. Ами ще започна тогава с прибирането ми. Беше ужасно. Докато татко ми беше тук, той ме водеше и ме взимаше, но след като замина трябва да се оправпм сама. Майка ми дойде да ме вземе няколко пъти тези дни (свътшване в 8 без 20 в понеделник, и 7 без 10 другите дни). Днес обаче, след като замина, трябваше да се прибирам сама. Плана беше да взема 99 до някъде и след това да сменя с четворката. Така де, нали е безплатно. Оказа се обаче, че Алистър и Пикадуто са към спирката на 4 и аз тръгнах с тях. Това беше егати голямата грешка! Станало беше ужасно студено, с ужасен леден вятър. Определено завиждах на всички с превоз :D За щастие обаче се видях с Викс в рейса и малко си поговорихме. Все още нямам планове за събота и неделя =[ Сигурно пак ще си седя и ще си кисна пред компа =[

И да се похваля - вече имам 2 и по геометрия. Нямах 3 пъти домашна -_-' Тъпото е, че господина е решил, че правя някакви демонстрации, което не е вярно. Просто нямам достатъчно мозък, за да решавам задачите. Но ще ми се наложи да си взема от някъде, защото имам 2 за оправяне, което ще е крайно трудно имайки предвид любовта ми към математиката.

Освен това днес говорих с госпожата по изобразително (или по-точно тя с мен =]) за онези работи със снимките. В общи линии реших, че не ми пука какво казват хората поне 2-3 хубави снимки имам :D Не помня кой беше казал "Първите 10,000 снимки на един фотограф са най-лошите". Аз съм доста далеч от 10,000 :D Ии докато бях с нея навън успя и да завали, но пък аз нямам нищo против дъжда ^^ Таа госпожата каза, че може да се направят декори за ателието. Което е хубаво де, защото само с някакви импровизирани костюми няма да се получи изпълнението. Не можем да разчитаме на самата пиеса, защото не сме страхотно актьори :D Та като стана дума за ателието. Днес бях в училище в 12 и 30, защото ни викаха в 1. Аз имам някаква невероятна неспособност да си пеценявам времето и поради тази причина "цъфнах" в 12:30. Е все пак по-добре рано, отколкото късно :D Най-смешното беше, че моето присъствие беше страшно ненужно :D Във вторник пак...

В интерес на истината съм в учудващо добро настроение, след като един тип ми скрои един отвратителен номер. Даже се чудя дали да му пиша... Само онази вечер когато ъъ нещото се случи ми беше кофти. Крещях по сестра ми както обикновено и се скарах с майка ми, но след това ми мина и сега не ми пука. На Апокалиптика песничката I Don't Care е много подходяща. Както казваме с Алистър - Майната им!

0 Response to "Рандъм глупости"

Публикуване на коментар