Искам зелено!

Тия дно съм се покрила яко, ако се съди по блога :D В общи линии бях доста уморена, за да правя каквото и да е :] Последно кога съм писала? Ооо да, доста отдавна. Ами да започна да наваксвам тогава ^^

Започваме с 8 март или понеделник. Ден като ден... ама не! Сутринта се събуждам от някой, който търси нещо из стаята. Оказа се майка ми, която търсеше дистанционното на климатика. Реших, че и да искам няма да мога да спя повече и се опитах да се разсъня. Погледнах през прозореца и видях, че по една част от клона на близкото дърво се беше настанило нещо бяло. Репликата ми беше "Ама това сняг ли е?!". "Да" И тогава почти буквално скочих от леглото. Вечерта като си легнах оставих света нормален, а сега е бял! И то не леко бял, а изключително бял. Цели 5 см поне! Аз точно бях решила, че със снеговете и студовете е свършено. Очаквах само зеленко и слънце. Е да, ама не! Най-лошото беше, че продъжаваше да вали. По принцип снега е прекрасен като гледка, но на мен ми се стъжнява като се сетя, че в този снеговалеж, ще трябва да ходя на училище. Пък и трябва да нося ботуши. Мразя да нося ботуши! Таа в същия този снеговалежен ден имах среща с Алистър на прощад Съдинение, за да купим цветя за любивите ни госпожи :] Между другото нашето изобщо не е с цел подмазване. Подарихме по един букет (малко силно казано) на госпожите които най-много харесваме и уважаваме, защото те го заслужават :) Но за това малко по-късно.

Тръгнах както обикновено, доста по-рано. И въпреки, че трябваше да сменям рейсовете (бог да богослови новите карти за транспорта :D) пак бях на място доста рано. И тъй като не си умирах да ме вали снега се прибрах в подлеза. Там пък влязох в един магазин за обувки, където си харесах едни кецове за 10 лв. :D И да се скъсат на първата седмица няма да е кой-знае-какво за 10 лв. Утре ще ходим с Алистърката да си вземем. След 10 мин чакане реши да се появи и се отправихме към пазара. В интерес на истината букетчетата, които взехме бяха първите, които видяхме. Обиколихме пазара и се върнахме за да ги вземем. Букет е доста силно казано, защото то на практика беше едно лале с малко тревички и целофан, но изглеждаше доста добре ^^ Яд ме е , че не можах да ги снимам :D

След покупките хванахме 99 и отидохме в училище. Бяхме там в.. ъъъ... 12:30 (само за информация, започваме в 13:50). НО! Това беше доста целенасочено, защото едната от госпожите, които гонехме (моята любима госпожа по изобразително <3) беше първа смяна. Та търпеливо изчакахме да започне часа, за да се натресем пред вратата на 9 ж... не 9з... не 9ж... ъъъ последно 9 з! Таа госпожата беше малко заета и се наложи да я изчакаме към 10 мин, но пък ние сме инати (пък и не дадох на Йо да тръгне на някъде xP) и търпеливо изчакахме. Ммм мисля, че госпожата ни се зарадва ^^ И това бтв ме навежда на мисълта, че утре имаме изобразително :D Днес си мислех, че е крайно време да нарисувам нещо в час пък и да го завърша. Откакто съм във ФЕГ съм завършила точно 1 рисунка и това беше натюрморта в началото на годината. Така че е време да се стегна! :D Пак се отнесох!

Следващата доставка на цветя отиде при госпожата по музика :) Аз пък много държах на двете госпожи аз да им подаря букетче, защото са по-мои :D В смисъл от четерите ъъ то няма смисъл де, само за нас си прави смисъл :D След това дойде ред на бившата ни госпожа по френски, която и двете много уважаваме. Последно беше сегашната ни госпожа по френски, която също е супер точна и готина ^^ Така погледнато деня беше много продуктивен и готин! Толкова за 8 март, защото и без това този пост стана твърде дълъг.

Минаваме на днешния "прекрасен" ден. Продължи да вали, но сега вече мисля, че *най-сетне* спря. Но пък пътя ми до училище беше още по-ужасен. КИША! Пък и локви. Защо по дяволите не си гледам в краката като ходя?! После защо се спъвам -_-. Поне на 5 пъти щях да се пребия! :D А в колко локви се разходих не знам... и то дълбоки локви! :D Голяма съм шматка... И снега от клоните си ме беше набелязал 3 пъти се срутиха разни късове снях по мен. За щастие бях с чадър. :)

Както обикновено стигнах страшно рано в училище. Днес имаме ателие от 12:15, а аз бях там към 12 без 20... аз с моята невъзможност да си преценя времето... Качвам си се аз по стълбите и виждам ново табло. Представляваше карта на Света с някакви цветни пояси, като центъра беше Европа. Тук-там имаше налепени разни опаковки от цигари и смачкани чашки. По едно време изчезна и после след последния час пак се появи, този път довършено. Не успях да видя какв пишеше, но ще се разбере утре :)

Остатъка от деня не беше интересен. Върнаха разни контролни (4 по физика и 5 по история :D) и *почти* играхме волейбол. Дано утре да е един спокоен ден! Ще окупирам на Дами телефона и ще снимам *евентуално* ^^ За момента, бай xP

P.S. Е този пост по-дълъг не можеше ли да стане?! Евала на който стигне до тук! Не само е дълъг, ами и е скучен :D

2 Response to "Искам зелено!"

  1. Анонимен Says:

    ВИкс:

    С гордост казвам, че го прочетох цялото! ^^ :D

  2. Eve M. Says:

    Поздравления! Добре съм те осакатила! :D

Публикуване на коментар