Предучилищно

Седя си аз и се чудя какво да правя докато стане 12:20. Тогава ще изляза и ще тръгна към спирката. И така реших да драсна няколко реда. Днес успях да се събудя два пъти преди алармата ми в 9 без 10. Веднъж в 7 и половина и веднъж 8 и 10. А какви работи сънувах.. просто нямам думи. С Дами ще има да се хилим като ѝ разправям днес.

Тези дни се зарибих *отново* да играя една онлайн игра. Тя всъщност е масова онлайн игра де. Казва се Ether Saga Online или ЕSO. Много е готина и може да пиша малко и за нея, но като се прибера. Чакат ме още няколко задачки за събота и неделя.

Изкъпах се и реших да си пробвам една нова рокля. В магазина ми харесваше, но вече е чак толкова. Чувствам се като наденица с нея :D Опитах се да си направя и някоя свястна снимка, но само това се получи:

Не мога да повярвам, че си я взех! Ъъъ както и да е. Алистърката така и така ще ме тормози да я обличам като я види... няма смисъл да се жалвам сега :D Аз из-чез-вам :D

5 Response to "Предучилищно"

  1. Анонимен Says:

    Ми тогава що си я взе?
    Бойко

  2. Анонимен Says:

    Впрочем клипчето за "Хубавото старо време" е SUPER сериозно
    пак от Бойко

  3. Eve M. Says:

    Хъх... амии не знам :D И мерси за коментара =]

  4. Анонимен Says:

    за нищто
    Бойко

  5. Анонимен Says:

    в прочем колкото пъти го гледам филмчето все се натъжавам
    липсва ми безгрижното детство и игрите с приятелиуте от сутрин до вечер ;( ;(;( ;(;( ;(;( ;(
    Бойко

Публикуване на коментар