"Хубаво ли е да бъдеш като всички останали?"


Току-що отново гледах един страхотен филм по HBO. Филма се казва "Марсианско дете" и честно казано е уникален. По принцип драми не гледам и трудно някой филм от този жанр успява да задържи вниманието ми. Е с този не беше така. През цялото време гледах с огромен интерес.
Филма ни запознава с писателя на научна фантастика (йей :D) Дейвид, чиято жена наскоро е умряла. В опит да се спаси от депресия той взима на "пробен период" 6 годишно момченце с голямо въображение. Денис твърди, че е роден на Марс и е дошъл на Земята с мисия, той се страхува от слънчевата светлина и носи колан от батерии, за да не "отлети". Дейвид се наема със сложната задача да научи Денис на това да бъдеш човек и се привързва изключително много към него. Независимо каква е истината за Денис, Дейвид се променя към по-добро и се научава да бъде чудесен родител.
Филма е изключително трогателен и наистина кара хората да се замислят. Освен това хлапето, което играе Денис (Bobby Coleman) се справя страхотно с ролята, а и е много сладко!

P.S.Заглавието на поста е любимия ми цитат от филма ^^

3 Response to ""Хубаво ли е да бъдеш като всички останали?""

  1. divata_airis Says:

    Обожавам Джон Кюсък. Той ми е като някаквъв мега голям кръш още от не знам кое време. И сега се убеждавам, че на него му е някакъв навик да играе във фили с Аманда Пийт - "Идентичност", "2012" и сега този.
    Бтв не съм го гледала, но вече ме убеди да го направя. Първо: Джони играе в него. Второ: драмейшън, обичам филми, които ти въздействат по някакъв начин. И трето: сериозно трябва да го гледам.

  2. Eve M. Says:

    Гледай го, заслужава си! И аз преди малко забелязах, че тази Аманда Пийт играе с него и в 2012 (който между другото много ми хареса). Но пък в Кюсък има нещо, което просто ме дразни. Не знам какво е, но е там :D

  3. divata_airis Says:

    О, не...мен ме кефи. Не знам защо...Кюсък ми е някаква слабост. Имаше период, в който непрестанно улучвах филми с него. Той ме преследваше. Хаха.

Публикуване на коментар